کافه کتاب

با سلام
به کافه کتاب خوش آمدید،امید وارم لحظات خوبی را در کافه کتاب داشته باشید.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

کتاب بچه های بد شانس

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ب.ظ

با سلام، کتابی که امروز میخوام بهتون معرفی کنم رمان بچه‌های بدشانس هست که یک سری کتاب 13 جلدی نوشته دنیل هندلر با نام مستعار لمونی اسنیکت هست که این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی که تا حالا خوندم بهتون پیشنهاد میکنم حتما اینو بخونین ، در ضمن از دوست خوبم امیر سجاد هم تشکر میکنم واسه معرفی این کتاب به من.

خلاصه کتاب :

داستان در مورد خانواده بودلرهاست که پدر و مادرشان در آتش سوزی عجیبی در خانه شان کشته شده اند و اکنون از این خانواده تنها سه کودک باقی مانده است .
ویولت:دختر بزرگ خانواده که یک مخترع است ،والدینشان قبل از مرگ از او خواستند که مواظب خواهر و برادرش باشد .
کلاوس:فرزند دوم خانواده کرم کتاب (ایول) او بامطالعه کتاب متوجه نقشه شوم کنت الاف میشود او در حقیقت فکر هوشیار گروه است .
سانی : گویی در زندگی قبلیش ببری چیزی بوده , صاحب تیزترین دندانها, کوچکترین بودلر هنوز قادر بحرف زدن نیست ولیکن نقش او کمتر از بقیه در داستان نیست .
  • علیرضا لشکری پور

نظرات  (۱)

  • علیرضا لشکری پور
  • این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم پیشنهاد میکنم شما هم بخونید بهترینه تا نخونید نمیفهمید من چی میگم عالیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">